МЕТОДИЧНА ТЕМА (ПРОБЛЕМА)


ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ


ЕЙДОС - КОНСПЕКТ

       Ейдос - конспект можна використовувати як для вивчення нового матеріалу так і під час самостійної роботи, а також для повторення і систематизації знань. Працюючи з ейдос-схемами й таблицями прослідковується логічний виклад термінів, учні можуть самостійно пояснити зміст кожного поняття і встановити взаємозв’язки між компонентами схеми. Цей метод можна використовувати на будь-якому етапі уроку, у тому числі для отримання зворотного зв’язку під час вивчення нового матеріалу. Заповнення таблиць та схем дозволяє учням відтворювати і систематизувати матеріал за поданими категоріями, тому що за процесом відтворення знань учні суттєво відрізняються, тому навіть незначні вказівки в таблицях допоможуть пригадати вивчене. Під час складання ейдос-схем учні виділяють терміни, встановлюють зв’язки між ними, виділяють характерні закономірності.

РОБОТА В ГРУПАХ





       
Робота в групах корисна для формування навичок участі у дискусії. Більшості учнів легше висловитися в невеличкій групі, до того ж цей метод дає можливість заощадити час, бо відпадає потреба вислуховувати кожного учня у великій групі. Заняття в групах дає змогу учням набути навичок, необхідних для спілкування і співпраці. Дискусії малими групами стимулюють роботу в команді, виховують почуття терпимості й поваги до думки інших.

  ГЕОГРАФІЧНИЙ СТІКЕР



Немає коментарів:

Дописати коментар